HBO meewerk- of eindstage Front Office

 

28-32 uur per week – bij voorkeur verdeeld over vier dagen.

NTI NLP is het trainingsinstituut in effectieve communicatie en persoonlijke ontwikkeling. We geven trainingen en workshops op het gebied van NLP en Systemisch Werken. Jaarlijks volgen zo’n 1.500 cursisten onze trainingen en we willen dat dit aantal groeit en daar kunnen we jouw hulp goed bij gebruiken! Lijkt het jou leuk om te leren en tegelijkertijd een bijdrage te leveren aan het succes van NTI NLP? Oftewel, als deze stage op jouw lijf geschreven is, lees dan snel verder!


Wat je gaat doen?

Wij bieden een afwisselende stage Duty Management / Front Office / Communication.  Als stagiair/collega in ons team Duty Management / Front Office / Communication ben je het eerste aanspreekpunt voor onze cursisten en trainers via telefoon, e-mail en face-to-face communicatie. Een echte spin-in-het-web-functie. Je fungeert als schakel tussen binnen en buiten en hebt daardoor veel contact met de cursisten en de collega’s. Hier breng je verbinding en kijk je naar de mogelijkheden en verbeteringen, met het belang van de cursist voorop en NTI NLP in je achterhoofd.

 

Jij houdt je onder andere bezig met:

  • Je verstrekt gedetailleerde informatie over producten/diensten aan onze cursisten.
  • Je beheert de cursisteninschrijvingen en updates in het CRM.
  • Je houdt je bezig met het coördineren van overnachtingen of andere relevante services voor cursisten indien van toepassing.
  • Ondersteunen bij voorbereidend werk voor trainingen of bijeenkomsten voor cursisten.
  • Assisteren van trainers of sprekers bij vragen of behoeften tijdens bijeenkomsten.
  • Opvolging van cursisten via nazorgmails of feedbackverzoeken na interactie of na het bijwonen van evenementen.
  • Beheren van communicatiekanalen voor cursistgerelateerde kwesties.
  • Administratieve taken zoals bijhouden van deelnemerslijsten, documentatie en het beheren van cursistengegevens in databases.
  • Ondersteunen bij het opstellen en nakomen van planningen voor customer support activiteiten.
  • Bewaken van de kwaliteit van customer support -interacties.
  • Overzien van interacties met cursisten en ervoor zorgen dat vragen adequaat worden afgehandeld.

 

Verantwoordelijkheden

  • Communicatie met andere afdelingen binnen het bedrijf
  • Plannen en coördineren werkzaamheden Front Office
  • Relatiebeheer cursisten en trainers
  • Aandragen van verbetervoorstellen om procedures te optimaliseren
  • Analyseren van gegevens en prestatie-indicatoren om de dienstverlening continu te verbeteren
  • Ontwikkelen en implementeren van initiatieven voor servicegerichtheid en teammotivatie

 

Wat wij van je vragen:

  • HBO niveau
  • Communicatieve vaardigheden
  • Oplossingsgericht denken en handelen
  • Flexibel
  • Stressbestendig
  • Initiatiefrijk
  • Dienstverlenend
  • Aanpakkers mentaliteit
  • Zorgvuldig en oog voor detail
  • In staat om zelfstandig als ook in teamverband te werken
  • Proactief


Wat wij jou bieden:

  • Een meewerk- of eindstage voor vier dagen (28-32 uur) per week
  • Stagevergoeding
  • Reiskostenvergoeding is bespreekbaar
  • Elke werkdag een verzorgde uitgebreide lunch
  • 2x per jaar een personeelsuitje/borrel
  • Mogelijkheid tot het volgen van een NLP training tegen gereduceerd tarief
  • Intensieve begeleiding door ervaren managers en professionals
  • Ruime mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei
  • Verantwoordelijkheid voor het leiden van een team en het implementeren van strategische verbeteringen

 

Dit alles bij een organisatie die erin gelooft dat deze huidige tijd en een veranderende wereld vragen om een nieuwe benadering. In NTI NLP staan wij met elkaar voor: een open en transparante communicatie, het nemen van eigen verantwoordelijkheid, het geven en ontvangen van feedback. En vooral voor: bereidheid. NTI NLP, awaken your full potential.


Jouw reactie

Word je blij van bovenstaande? Dan worden wij vast blij van jou! We zien heel graag je
sollicitatie tegemoet. Stuur je motivatie met cv met foto naar [email protected] o.v.v. stage Front Office 

Jeanette Addink
Jeanette Addink Klantsupport

Quote: "And into the forest I go to lose my mind and find my soul." Jeanette is sinds maart 2019...

Lees meer
Bekijk ons team
Awaken your full potential

Waarom NTI NLP?

NTI NLP, hét opleidingsinstituut voor persoonlijke ontwikkeling en communicatie in Nederland, timmert al ruim 3 decennia aan de weg. Opgericht door Bouke de Boer en Dorien Groot in 1994 en in 2024 voortgezet door Jim Spaansen.

Onze grootste drijfveer is mensen voorbij hun horizon te leren kijken, zodat we gezamenlijk bijdragen aan een mooiere wereld. Ons voornaamste doel is mensen hun volle potentieel laten ontdekken en benutten. Het verenigen van mensen met hun ware zelf is daarbij essentieel. Samen streven we naar een wereld vol liefde.

Een mooiere wereld begint in mij. Iedereen is anders. En jij bent goed zoals je nu bent. Mensen steken veel tijd en energie in het veranderen van hun omgeving en het veranderen van anderen. Investeer deze tijd in jezelf! Door anders naar de wereld te kijken verandert jouw blik op de wereld. Je gaat veel meer zien. Vanuit verbondenheid met jezelf, anderen en de wereld om je heen maak je andere keuzes en leef jij jouw volle potentieel. Een leven vanuit liefde en met liefde voor alles wat is.

NTI NLP draagt samen met jou en alles wat we in ons hebben bij aan een liefdevollere en vreedzamere wereld. Voor jou, onszelf en wereld om ons heen.

Hoe mooi ziet de wereld eruit als ons instituut overbodig is?

NTI NLP... awaken your full potential.

  • Een van de NLP-pioniers in Nederland (1994)
  • Het gevoel alsof je thuis bent
  • Midden in de natuur en vlak aan de kust
  • Mogelijkheid tot overnachten & gratis parkeren
  • Gezonde maaltijden
  • Duurzaam: per inschrijving planten wij 7 bomen
  • Limmen Beach (eigen koudebad)
  • Int. gecertificeerde NLP trainers
Benieuwd naar onze missie & visie?